Ja, dat kan! Als de schade groter is, stellen wij het op prijs om de wagen eerst te laten bekijken zodat de eventuele onderdelen op voorhand besteld kunnen worden. Bij Carrosserie de Schaetzen kunt u niet gelijk een afspraak maken voor het herstellen van de autoschade. Eerst vindt er namelijk een intake plaats. Voor de intake hoeft u geen afspraak te maken, maar kunt u op iedere werkdag terecht tussen 7:30 en 18:00 uur. Tijdens de intake wordt de schade beoordeeld en een schatting gemaakt van de kosten. In overleg wordt vervolgens een afspraak gemaakt voor de reparatie van uw auto. Op deze manier kan Carrosserie de Schaetzen ervoor zorgen dat alle onderdelen in de tussentijd worden besteld, zodat de auto op de geplande afleveringsdatum gereed staat.